لوله پنج لایه نیک بسپار یزد

لوله پنج لایه چیست؟
لوله پنج لایه به این منظور طراحی و ساخته شد که معایب لوله های فلزی و پلمیری را نداشته باشد و در عین حال از مزایای هر دو برخوردار باشد. لذا لوله پنج لایه تلفیقی است از لوله های فلزی و پلیمری. و به همین علت است که لوله های پنج لایه مورد استقبال گسترده در صنعت تاسیسات و ساختمان قرار گرفته است و در همه سیستم های آبرسانی و گرمایشی استفاده می شود.

در ساختار این لوله ها 5 لایه قابل تشخیص است. لایه داخلی و لایه خارجی آن از جنس پلیمر پیشرفته PEX و بخش میانی و یا اسکلت تشکیل دهنده لوله های پنج لایه، از آلومینیوم می باشد. بین لایه های PEX داخلی و خارجی و لایه آلومینیوم از دو لایه چسب مخصوص برای تلفیق فلز آلومینیوم و پلیمر PEX استفاده شده است.

بهترین مارک لوله پنج لایه
شرکت نیک بسپار یزد لوله های پنج لایه خود را با مارک پایا بسپار تولید می کند. از آنجا که این لوله ها مطابق با استاندارد ASTM F1335 تولید می شود و طبق مبحث 14 و 16 مقررات ملی ساختمان، برای کاربردهایی تا دمای 95 درجه سانتی گراد و فشار 10 Bar و عمر بلند مدت است، لوله های پنج لایه شرکت نیک بسپار یزد بهترین مارک لوله پنج لایه ای است که در کشور تولید می شود و دارای ضمانتنامه 10 ساله از بیمه نیز می باشد.

لوله پنج لایه نیک بسپار یزد دارای ضمانتنامه 10 ساله از بیمه می باشد.

لوله پنج لایه و انواع اتصالات لوله پنج لایه نیک بسپار را در ابعاد و اندازه های مختلف مشاهده کنید.
لیست قیمت لوله پنج لایه و اتصالات پنج لایه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *